hellowa - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sabine Eijkelhoff - WaarBenJij.nu hellowa - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sabine Eijkelhoff - WaarBenJij.nu

hellowa

Door: sabine89

Blijf op de hoogte en volg Sabine

01 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Eindelijk…thailand..

Na een enorm leuk feestje (lees ze hadden een STRIPPER geregeld) kwam het afscheid, dikke tranen rolden over onze wangen…Nouja bij mij kwam het pas op het moment dat ik op schiphol pa en ma moest knuffelen en besefte dat het nu echt ging beginnen.
Toen ik door de douane was…in het vliegtuig zat..en een dutje gedaan had…werd ik wakker met een glimlach op mijn gezicht..voor ik het wist was ik in Cairo en ben toen maar opzoek gegaan naar mijn volgende vlucht , na een tijdje wachten mocht ook ik daar in stappen en na totaal ongeveer 16 uur was ik in bangkok, waar kris mij al ongeveer 1.5 uur aan het opwachten was haha, Sorry..hadden een half uur vertraging en daarna moest ik nog ellenlang wachten bij de immigration.
Wij met de trein en metro naar ons hostel in het zakelijke gedeelte van bangkok, en daar onze spullen gedumpt, gedouched(want stonk 44 uur in de wind) en met metro naar het centrum gegaan
We wouden natuurlijk iets toeristisch doen en dus gingen we met de taxiboot naar koh san roa, om wat te eten en te drinken.
Kris dacht grappig te zijn en bestelde tom yam (noodlesoep met groente en vlees) maar ze was even vergeten dat ik nog niet aan pittig eten gewend was dus werd ik zo rood als een tomaat omdat het zo spicy was. Ohja was ik even vergeten, nee aardig meid!
Daarna een beetje rondgekeken en na honderd keer een TUK TUK, Massage of Suite te hebben afgewimpeld zijn we cocktails gaan drinken.(t-shirt met daarop op de achterkant: I dont want a fucking tuk tuk, massage or suite, moeten we nog even zien te scoren als we weer in bangkok zijn)
Daarna liepen in een of ander duister steegje en dachten om weer terug te lopen, zegt een meneertje die daar heel druk bezig was met chille, nee loop daar maar die trap op, dus wij denken oke doen we even. Komen we dus in een of ander Israëlisch hostel uit aan een enorm drukke straat, wat een grap.
De dag daarna zijn we met een privé boot naar de klong gegaan (de kleinere watertjes in bangkok, waar je allemaal mensen ziet wonen aan het water) was erg mooi!
Daarna hebben we een Thaise massage genomen, het was een grote ruimte met ongeveer 10 afgezonderde ruimtes met daar tussen gordijnen, tussen kris en mij was het gordijn open en na een tijdje was het doodstil daar, laat er iemand echt keihard een scheet, we hadden het niet meer, lagen helemaal krom van het lachen.
We hadden besloten om ‘s avonds naar de film te gaan (goed voor mijn Engels) daar aangekomen keken we ons uit, het was echt enorm ongelofelijk. De film was echt een feelgood-movie
Ook zijn we in bangkok naar China town geweest, overal waar je keek kon je rommel kopen, echt super leuk en enorm groot en ongelofelijk.
Daarna naar een kust-gallerie geweest. Daar buiten was een thaiboks-ring en we zijn maar even gaan zitten en kijken. Ze werden helemaal tot moes geslagen. Echt super leuk om een keer een echte wedstrijd te zien.
In de avond zijn we naar de afrikaanse vrienden van kris geweest aan de andere kant van de stad en hebben daar heerlijk gebakken bananen en vlees gegeten.
De volgende dag hebben we de trein genomen naar prachuap kiri khan genomen en na aankomst op zoek gegaan naar een hotelleke en daarna een brommert gehuurd en wezen touren langs de kust, natuurlijk moest ik weer rijden want kris is vaak te lam en te pussy om te rijden.
maar natuurlijk rijden de mensen in thailand aan de verkeerde weg dus moest kris ongeveer elke minuut zeggen LINKS KIND! Maar dat terzijde, we hadden een eindje gereden langs de kust en kwamen toen langs de plek waar de mensen hun boten hadden liggen en de verse vis hadden liggen, wel cool om te zien. Dag daarna zijn we naar het strand geweest op een militair terrein, waar je je moest inschrijven en weer moest opschrijven wanneer je weer ging. Daar op het strand kwamen hele scholen langs die met ons op de foto wilden. Daar sta je dan in je bikini tegenover 100 kinderen in schooluniform.
De volgende dag hadden we besloten dat we wel naar het aquarium zouden willen, wij denken hoe komen we daar en toen bedachten we dat we wel konden liften, natuurlijk stopte een tuk tuk om ons mee te nemen , hebben wij weer. Hij dropte ons ipv bij het aquarium bij super schattige apen met enorm witte ogen, wij vonden het wel prima. En was ook een berg dus die zijn we maar even een stuk opgelopen. Het uizicht was A-mazing!! Daarna zijn we verder over het strand gelopen en kwamen we bij een golfbaan uit waar alle bobo’s heel druk bezig waren met golfen.
Gelukkig was er een piloot (ja die lopen ook hier in het los rond) die ons wel even bij de poort wou afzetten. Zo gezegd zo gedaan. Daarna door de stad terug gelopen naar ons hotel en onderweg nog in een super leuk winkeltje geweest waar ze allemaal prulletjes hadden en ze verkochten er ook super veel parfum dus wij eentje uitgekozen. Kon je ook nog zelf kiezen in wat voor een flesje je het wou. Voor 1 euro voor 2 flesjes…lekker cheap. Net zoals zo ongeveer alles in Thailand.
Daarna met de nachttrein (iedereen lag te slapen en heeeeel hard te snurken en waar waren mijn oordoppen, juist in mijn tas) naar hatyai gegaan en van daar uit naar maleisie getrokken.

Veel liefs vanuit nu maleisie!!
Dikke kus van sap

  • 01 Februari 2011 - 13:22

    Davidoff:

    Jalours...:O!!!

  • 01 Februari 2011 - 13:48

    Esther:

    Klinkt goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik zou ook wel weer willen :):)

    Geniet van mooi weer, cocktails en alle mooie, leuke dingen je samen gaat beleven!!

    gr. Essie

  • 01 Februari 2011 - 14:33

    Stephan H.:

    Hallo oud klasgenootje!

    Super tof van je om helemaal naar de andere kant van de wereld te gaan! Leuk verslagje ook :D Ik probeer het te blijven volgen!

    x Stephan

    (wel grappig: Ander oud klasgenootje is net 5 dagen terug uit Maleisie en nu zit jij er...)

  • 01 Februari 2011 - 14:41

    Tamme Tamme Tamara:

    Hoi mopjeee!

    Heb even je reisverslag gelezen, kwartier over gedaan haha. Mygod, kan echt niet lezen:p maargoed wel een nice story!!

    Al gewend aan spicy food? Wel toch? moet wel aangezien je zelf ook to hot to handle bent...

    Doe mij ook zoon geurtje:D haha of heb je geen euro meer over voor me?

    Hier in boxmeer zuid is ook alles flex!

    Nou doe een knuffel aan kriss van me en we skypen wel weeer.

    Daaag,
    Dikke kus van mij

  • 01 Februari 2011 - 14:51

    Karel:

    Keesjeee!!!

    Doet men goed om wat van je te horen! en volgens mij vermaak je je goed meid!

    haha Sap op den scooter jihaa:D hoest kan je al tegen de spicy kruiden?

    maar zo te horen zit je goed daar! en vermaak je je prima met Kris!

    we moeten ff snel een skype date doen mevrouwtje!!

    have lots of fun girl en groetjes daaro!

    xx
    Karel

  • 01 Februari 2011 - 18:14

    Evaa:

    Heeee chiks on kicks!!

    Hiihii vettt! Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe verhalenn!!! Geniet ervan!

    Kussss eva krauss

  • 01 Februari 2011 - 20:01

    Yolande:

    Hoi Sapp, ik ben blij dat je ook genoten hebt van de Thaise bevolking en het eten. Ik ben jammer genoeg weer thuis, maar denk met weemoed terug. Geniet van de reis, dan doe ik dat van jouw verhalen en de van Kris natuurlijk

  • 02 Februari 2011 - 00:30

    Pussy:

    Te lam en te pussy om te rijden..muhahha! Jij poesje van me hahhaaaaa! xxx

  • 09 Februari 2011 - 18:47

    Let'sGo :

    Hé Sabine,
    Dat is nog eens wat anders dan jezelf kapot zwetend door de bossen bij 't zwaantje een weg lopen te banen.
    Ben blij dat het je goed gaat.
    Door deze reis zul je wel helemaal in topconditie terugkomen.
    Groeten Léon en rest van de woensdagmorgenrunners

  • 16 Februari 2011 - 12:38

    Jop:

    muppet!:D
    Sorry dat ik het nu pas lees(A)
    Maar zo te horen is het geweldig daar, nog heel veel plezier en alle andere details horen we natuurlijk graag als je terug bent(L):D
    Kussjee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2011

het heerlijke leven

12 Maart 2011

het heerlijke leven

01 Februari 2011

hellowa

30 December 2010

nog maar heel ff
Sabine

Actief sinds 27 Nov. 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 7536

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 10 Juli 2013

pi-pa-peru

15 Januari 2011 - 19 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: