nog maar heel ff - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Sabine Eijkelhoff - WaarBenJij.nu nog maar heel ff - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Sabine Eijkelhoff - WaarBenJij.nu

nog maar heel ff

Door: sabine89

Blijf op de hoogte en volg Sabine

30 December 2010 | Nederland, Molenhoek

Lieve allemaal,

15 januari is het dan zo ver,
ik ga het land verlaten!

3 maanden langer zomer...heerlijk..


Nadat ik een backpack, dagrugzak en een internationaal rijbewijs heb gefixt (wat van kris moest omdat ik dan de bromski kan besturen.) ben ik helemaal klaar om te gaan..

Maar eerst moet ik nog met al mijn lieve schatjes feestjes vieren hier in nederland.
13 januari is mijn goodbye party gewoon hier at mi casa.

Nou tot snel hopelijk, gaan we natuurlijk van uit!

dikke kus van sap

  • 30 December 2010 - 16:51

    Reinier:

    Heey Sapp dat gaat helemaal goed komen en volgens mij ben je er helemaal klaar voor, maar voor we je hier gaan volgen en gaan lezen hoe jij die Thai-tjes dazo helemaal gek maakt gaan we 1st nog ff frietje speciaal eten ok.

    Grzzzzzz rein x

  • 30 December 2010 - 21:01

    Fluf:

    Regel jij wel een visum in Olanda?? ;)

  • 03 Januari 2011 - 10:38

    Kees:

    Karel!

    jij gaat zo toffe tijd beleven! Ga er heel erg van genieten kareltje! this je gegunt! ga je wel miss

    Kusjes Kees

  • 05 Januari 2011 - 22:15

    Nienie:

    Sappiesap wat tof!!! Voor hoe lang ga je? En oneee he ik zie t al weer helemaal voor me.. Gesisters eijkel samen op een bromski. Buhahaha! Dat wordt een ramp, en dan vooral voor de thailieden!! Niemand is veilig meer. En sap gedraag je een beetje. Ik wil geen hele harem chinezen aan je beugel zien hangen wanneer je terug komt. Huacala! Have fun chiquita, cuidate mucho.

  • 10 Januari 2011 - 12:48

    Henny Huisman:

    is dat een enkele reis voor thaise prostitutiezaken van Joran vd S.?

  • 15 Januari 2011 - 11:20

    Piet Vlug:

    Hey Sab,

    Als je dit leest zul je er al wel zijn, denk ik. En heb je al een kompas gekocht ? is denk ik beter dan een jungle regenjas. Het rode pijltje moet richting de S staan dus naar zuid. Dan loop je altijd goed. Alvast heel veel plezier daar en de groetjes ook aan je zus.

    Doei spreek je weer.

  • 15 Januari 2011 - 12:15

    Jopjeee:

    Saaaaaaap,
    Wanneer kom je aan:D?
    Dan verwacht de achterban hier uiteraard meteen een verslagje zodat we op de hoogte blijven:D
    Kussss(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Molenhoek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2011

het heerlijke leven

12 Maart 2011

het heerlijke leven

01 Februari 2011

hellowa

30 December 2010

nog maar heel ff
Sabine

Actief sinds 27 Nov. 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 7521

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 10 Juli 2013

pi-pa-peru

15 Januari 2011 - 19 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: