Regen,Alpaça's en hotsprings - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sabine Eijkelhoff - WaarBenJij.nu Regen,Alpaça's en hotsprings - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sabine Eijkelhoff - WaarBenJij.nu

Regen,Alpaça's en hotsprings

Door: sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

10 Februari 2014 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

Zoals ik aan een aantal mensen heb belooft, hierbij mijn verslag. Ik zou meer verslagen gaan schrijven dan toen ik in Thailand was, Ik heb het nu al bijna ingehaald;)

Afgelopen woensdag was het dan zo ver,Na de nodige kussen,knuffels en de zin 'Als er iets is dan kom ik je persoonlijk halen' vier keer gehoord te hebben, vertrok ik naar Cusco,Peru.
Vanaf Brussel vloog ik naar Madrid, en vanaf Madrid had ik het vliegtuig naar Lima,Peru en daarna nog een korte vlucht naar Cusco.

Toen ik in Cusco aankwam, begon het te regenen, heerlijk in waande me weer helemaal in Nederland...goddamn;) maar het is acceptabel want het is nu regenseizoen. Dus soms een bui(tje) en dan weer heeel warm.
Ik ben daar opgehaald door Carlos, Bij hem in huis woon ik ook...we gingen meteen naar huis om mijn spullen te droppen.

In het huis waar ik woon, wonen drie andere vrijwilligers/stagiaires. Pia (duitse meid) Lisa (Vrouw vd USA) en Heleen ( Uit Nederland, daar deel ik nu ook een kamer mee)

Die middag zijn we even een tour door de stad gaan doen, even lekker toeristisch fototjes gemaakt van alles wat mooi was;)
Ook zijn we toen even bij de spaanse school langs geweest, zodat ik weet waar ik heen moet.

Die avond lag ik lekker vroeg in bed want ik was kapot moe...Jetlag you know.
Vrijdag heb ik heerlijk uitgeslapen en in de middag zijn we (Pia,Lisa en ik) bij Het beeld van Jezus (saxywoman) boven op een berg in Cusco Yoga gaan doen.
Ik voelde me een heerlijke zweefteef, zo boven op een berg tussen de alpaca's en zwerfhonden. Maar het was erg leuk!
'S avonds was er Pizzanight en heb ik andere vrijwilligers van de organisatie ontmoet en dat was zeer zeker gezellig.
Vervolgens was er nog een plan om te gaan bar-hoppen maar helaas, na de eerste bar viel de helft al af en daarom ben ik samen met Lisa nog maar een biertje gaan drinken in een irisch pub;)

Zaterdag ochtend ben ik met 6 andere vrijwilligers naar Lares gegaan. In Lares zijn namelijk Hotsprings en iedereen wou daar graag in gaan chillen, dus wat is er relaxer om je stage-periode te beginnen;)
Zondag zijn we weer terug naar Cusco gegaan en heb ik in de avond een heerlijke cocktail gedronken.

Vanochtend had ik Spaanse les. ik heb samen met een andere Nederlandse meid les. Het was erg leuk en leerzaam:). Toen ik terugliep kon ik mijn huis niet meer vinden terwijl ik er echt tegenover stond....ik voelde me zo dom hahaha..

Nou...tot hierbij mijn update...!!

Veel Liefs en vergeet niet : PLAATS FF EEN REACTIE ALS JE DIT LEEST!!

dank u;)

doeg tot snel


  • 11 Februari 2014 - 01:02

    Valentina:

    Nou sab ik heb je jaren niet gesproken maar ik kreeg een melding dat je iets hebt geplaatst. En ik wilde het wel lezen haha.
    Je schrijft echt leuk! En ook leuk om te zien wat je nu allemaal doet en hoe het met je gaat.
    heel veel plezier nog daar! En lekker veel spaans leren
    Xxx

  • 11 Februari 2014 - 03:51

    Vera! :

    Het klinkt allemaal weer erg vervelend hahaha!
    Heel veel plezier & knallen daar!
    Heel veel liefs xxxxx Vera

  • 11 Februari 2014 - 07:42

    Gertie:

    Hoi Sab klinkt nu al allemaal tof.
    mucha diversión.

  • 11 Februari 2014 - 08:30

    Esther:

    Nou dat klinkt al erg leuk voor de eerste dagen!
    Geniet er van!!!

    gr Esther

  • 11 Februari 2014 - 11:02

    Maaike:

    Ha Sabine :).
    Leuk je verhaal te lezen! Ik ben benieuwd naar je verdere verhalen!
    Heel veel plezier daar!
    xx Maaike

  • 11 Februari 2014 - 18:47

    Elly:

    Hai Sabine,

    Volgens mij is het super gezellig, geniet ervan en zie je verdere verslagen wel verschijnen.

  • 12 Februari 2014 - 00:46

    Moni:

    Hihi, blond zeker!
    Ach, as je maar lol hebt Sappie!!!!

    xxxMoni

  • 12 Februari 2014 - 08:31

    Jacqueline Heida:

    Hoi Sabine,

    Het klinkt allemaal lekker relaxed. Fijn dat je zo goed opgevangen bent en dat je al de boel aan het verkennen bent. Hopelijk krijg je het Spaans al snel onder de knie dat praat wat makkelijker met de local's. En dan straks dus echt aan de slag. Ik ben benieuwd, laat het ons weten.
    Heel veel succes en veel liefs van
    Bauke, Jacqueline, Inge en Marloes

  • 12 Februari 2014 - 12:41

    Kris:

    Klinkt goed...nu lekker beter worden! Xxxx

  • 12 Februari 2014 - 12:41

    Kris:

    Klinkt goed...nu lekker beter worden! Xxxx

  • 12 Februari 2014 - 22:46

    Debby:

    Sab!
    Wat geweldig om te lezen. ik ben zo jaloers op je! hahaha. Geniet er maar lekker van en ik ga zeker je updates in de gaten houden (ook de foto's op fb natuurlijk).
    aangezien mijn minor niet door gaat, mag jij mij spaans gaan leren als je terug bent :p

    xx
    Debby

  • 17 Februari 2014 - 12:34

    Alexandra:

    Hoi Sabine,

    Leuk om te lezen, inmiddels ben ik al aan een tweede verslag toe.
    Ben zeer benieuwd hoe het je vergaat.

    groet, Alexandra

  • 17 Februari 2014 - 17:22

    Yolande:

    Hoi Sab,
    Leuk om te lezen hoe het je vergaat. Geniet ervan.
    Groetjes
    Yolande

  • 21 Februari 2014 - 14:46

    Patrick:

    Pia,Lisa,Sabina .....lijkt wel A3....;-)
    In plaats van K3


  • 04 Maart 2014 - 16:10

    Ingrid:

    Hoi Sabine
    Alles goed met je en is het nog steeds zo leuk en het Irish Beer zo lekker?
    Geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 27 Nov. 2010
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 7525

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 10 Juli 2013

pi-pa-peru

15 Januari 2011 - 19 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: