pi-pa-peru - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Sabine Eijkelhoff - WaarBenJij.nu pi-pa-peru - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Sabine Eijkelhoff - WaarBenJij.nu

pi-pa-peru

Door: sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

02 Januari 2014 | Nederland, Molenhoek

lieve jongens,meisjes,dames en heren.

Het is weer zover...ik ga jullie na 3 jaar weer voor een paar maandjes verlaten. Dit keer stap ik op het vliegtuig naar Peru...Cusco om precies te zijn. Ik ga de tweede helft van mijn stage in cusco lopen.
De stage die ik ga lopen vindt plaats in een dorp naast Cusco in de heilige vallei. Daar ga ik op een basisschool en in een cultureel centrum activiteiten organiseren in het kader van mijn opleiding. Daarnaast ga ik natuurlijk ook het peruaanse leven ontdekken waar ik rete veel zin in heb!!
In cusco ga ik eerst bij een gastgezin wonen en daar lekker spaans babbelen en daarna ga ik met een andere student in een appartementje wonen in de stad!

Kortom Cusco,Peru it is, Het land van de panfluiten, alpaca's, indianen, het titica meer, de machu piccu, de salsa en much more

Liefs van sappiee

  • 02 Januari 2014 - 17:08

    Kristen:

    Oh! Jaloers!! :)

  • 02 Januari 2014 - 19:35

    Sabine Eijkelhoff:

    Aftellen tot je vertrekt, afscheidsfeest en dan lezen wat je allemaal beleeft in het verre Peru!!!!!

  • 03 Januari 2014 - 01:01

    Nienke H.:

    Sappie! Heel veel plezier daaro! En oooh Alpaca's!! Zwijmel...

  • 03 Januari 2014 - 11:48

    Emily Brekelmans:

    Heee!
    Wanneer vertrek je precies? Over twee weken ben ik weer in het land, misschien dat we mekaar nog treffen tussendoor? ;)
    En anders: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!
    xx Em

  • 10 Januari 2014 - 08:35

    Patrick Van Trier Holster:

    Hallo sappie , nou aftellend echt wel begonnen , klinkt allemaal erg leuk en avontuurlijk en dat gaat het ook worden . Hoop je dinsdag nog te zien op onze ( voorlopige ) laatste Spaanse les .
    Ga je zeker volgen de komende maanden en dan op de laatste 4daagse van Nijmegen dag gaan we zuipen in de stad ...afgesproken ? X
    Cursus zal nooit meer het zelfde zijn nu jij dadelijk weg bent xx
    Mvg P xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 27 Nov. 2010
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 7514

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 10 Juli 2013

pi-pa-peru

15 Januari 2011 - 19 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: